Teater premiär "wohoo"..

den här dagen och igår har varit så sköna vi har tränat på engelska teatern och sen har vi målat och format med lera och byggt hus för vi håller på med Medeltiden och då ska vi ha en utställning så vi gör ett medeltidsland det e jätteskoj. jag kom nyss hem för ikväll hade vi premiär för vår enegelska teater som iaf jag tycker e aslarvig men såklart så ska man ju ställa upp för klassen:P det var jätte kul för min kompis Sofia hennes lillasyster och jag satt och ritade innan teatern jag gjorde en loppa men hann inte skriva på alla men jag hann skriva 2 saker en var krama (en viss person som jag aldrig skulle röra)  och en annan var att springa in i alla klassrum (med elever i) och skrika BAJS! xD jag fick tre pirathattar:) Dom ska jag ha i skolan imrogon:P haha nee men kanske.. vi får se det får ni iaf se imrogon. nu e ni säkert nyfikna på vad jag var och vad teatern handlade om NOT! haha det kanske ni e? Aja jag var iaf en katt och teatern som jag var med i handlade om 5(?) barn som skulle gå på ett zoo som det var en magisk natt på så alla djuren kunde prata sen så träffade dom lite olika djur och sen kom min scen WOW! och då var det så att jag kommer in på en skateboard och jojjar på samma gång och jag har aldrig åkt skateboard förut haha höll på att ramla och sen pratar jag och barnen sen så undrar jag om dom vill ha muffins och då finns det ett bakeri med en hund i och sen ger han oss muffins och mpnen kommer fram och då blir hunden en Varulv!!! Och han jagar oss och sen mpste jag vidare. sen så var det typ bara en dröm eller inte ingen vet det e det stora mysteriet!!:O men det var 2 olika teatrar och hälften av klassen gjorde den jag berättade och den andra hälften gjorde en som handlade om spöken och vampyrer (mer larvig!!) det var väll allt som hänt idag så ha det bra // Anna

Kommentarer



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0