Ofräsht!

idag har jag varit i skolan vi hade två nationella prov ett i engelska och ett i svenska. Det i engelska var ganska svårt men det gick nog bra hoppas jag:P Sen efter skolan så gick jag hem idag har jag inte glömt nycklarna WOHO!:P Hemma åt jag mellis loggade in på datan som vanligt.  Sen behövde jag skynda mig för att jag skulle hömta Fille på dagis idag. Och vad ser jag n´är jag kommer dit?? Jo jag ser en lerig unge som sitter och gör gegga mojja "mysigt". Han sitter i en sandlåda och gräver med en spade som man gör en vallgrav men ganska mycket större men det var ju inte bara fille det var dem flesta killarna och några tjejer i hans grupp + några fler. Det såg riktigt ofräscht ut! ( se bild)

ett såkallat slott mitt bland all geggamojja

 en korsning. Jaa ni ser ju kanske att vattnet inte ser så fräsht ut. Så det här är filles projekt för dagen.. Sen har ag haft innebandy träning ganska kul träning men den var jobbig! I slutet körde vi evighets staffet och man kan lungt säga att det höll på i en evighet -_- haha det var jätte jobbigt. Nu ska jag snart dusha men ska först titta på mästarnas mästare.  Men nu har jag en fråga till alla som läser bloggen vad vill ni läsa om?! För jag vill ju ha läsare så skriv vad ni tycker vore kul om jag skrev om det kan vara vad som helst bara skriv:) Det vore iaf kul om ngn skrev xD  Ha det bra // anna

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker att din blogg e bra! ja vill läsa om det som du skriver omXD

2009-03-18 @ 17:04:42
Postat av: Anonym

Moahahah geggish!!!:P

2009-03-22 @ 19:43:33



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0