Ny bloggdesigne endast..

Nu ska jag göra en ny blogg designe. Men som många säkert vet fungerar inte mitt photoshop längre så jag kommer kanske att göra en tillfällig blogdesigne för jag e såå trött på den jag har nu!!!så hur som heöst så kommer det kanske att komma en ny tillfällig designe. Men snart ska jag fråga någon om lite hjälp om jag inte kan fixa photoshopet..

TODAY:
idag har jag varit med Amanda efter skolan:) Det var jätte skönt för vi gjorde typ inget eller joo men bara kul grejor vi bygger saker i lera och kartong m.m till So:n och tränade på Engelska teatern som vi ska ha imorgon så det var en skön dag!  Jag och Amanda hade jättekul vi hoppade lite i sängen:P Och inte var det i min säng nej nej!:P Det var mamma och pappas:P


Ha det bra // Anna


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahahahahahah!!! ni e såå roliga :D :D <333

2009-03-10 @ 14:49:07
Postat av: Sanne - bloggdesign utlottning!

Sugen på en ny design? Just nu har jag en tävling där man kan vinna en ny bloggdesign!

Lycka till

2009-03-13 @ 15:31:22
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0