kladdkaka

heej bloggen:P jag har hittat en enda bild från Vildmarksmässan WOHOO!! Så nu ska jag visa den för er alla och lite andra bilder:P Tyckte det var länge sen så nu bjuder jag er på några bilder^^

 i Know en väldigt dålig bild men det e sjöstjärnor och lite krabbor och så man fick hålla i krabborna men jag ville inte jag var rädd att den skulle nypa mig xD

Mums bakade nyss klart min kladdkaka!:P lite sprucken men aja vad gör de? Inget enligt mig iaf!:P Snart ska jag hugga in Mumsfillibaba!

 haha  tyckte bara att den här bilden var lite cool det e en katt från rådis:P fast det var ett tag sen jag tog den:P

men i det här inlägget har jag också tänkt berätta vad jag har gjort idag:P! idag hade jag innebandyträning kl 10.00 Alldeles för tidigt. Men aja så jag och mamma började åka dit vi har träningen. Och sen ser vi hur alla i laget står utanför dörren + tränarna och jag öppnar dörren och en av tränarna säger till mig vi kommer inte in i lokalen så det blir ingen träning. och jag tänkte "jippie!" för jag ska sluta på innebandy för tycker det e astråkigt men jag ska nog gå klart den här terminen det e ju slut när fotbollssäsongen börjar. men det har jag ju berättat förut så jag kommer hem och filip och pappa ska åka iväg till City gross och köpa gogos och pappa sa att vi kan ju åka till skärholmen sen så jag åkte med sen köpte vi Gogos och sen så åkte vi till Skärholmen för jag har ett presentkort på H&M och 2 på Limited too. Dom 2 presentkorten på limited too var tillsammans värda 500 KR och jag hittar 2 fina tröjor som jag ska köpa och jag går till kassan lägger fram kläderna och sen presentkorten och dåsäger hon i kassan "vi har gått i konkurs så vi har en ny ägare och nu funkar inte presentkorten längre tvärr" och jag blir asförbannad men då säger hon i kassan "men ring det här nummret (så skriver hon ett nummer på en lapp) och då kommer ni få pengarna tillbaka. ungerfär så sa hon så vi går ju därifrån. och går in på H&M för att kolla hur mycket pengar jag hade på presentkortet kvar och jag hade lite pengar så jag kollade efter lite byxor men hittade inga så jag köpte ett nytt schampoo (för pappas pengar^^) för mitt gammla som var av samma märke var slut och det schampoot e verkligen asbra!!
det bra schampoot det finns i mpnga färger^^
forsättning på min dag:P Sen pkte vi hem och jag har bakat och så:)Måste bara lägga in en bild på lilla Benjamin!Benjamin!:P<33
ha det bra // Anna

Kommentarer



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0