Halloj!!:)


Halloj!
idag har jag varit i skärholmen (igen:P) med mamma jag köpte massa pyssel på panduro!:) Sen köpte jag örhängen från Six det e små silvriga tärningar och prickarna e i grönt rosa eller vitt (det e 3 olika par). annars köpte jag inget. igår fick jag Om jag kunde drömma av mamma och pappa:) har inte kommit långt men den e bra^^ jag prövade också några roliga solglasögon och en hatt fast jag köpte dem inte:)
Lite bilder från Skärholmen:)
 
Sånna här får köpte jag eller grejor så att man kan göra dem:) från panduro som sagt

jaa jag vet jag e en cooling xD HaHa dom där glasögonen e så fuula enligt mig^^

haha lite mordernare Harry Potter glasögon!:P Och hatt. En grej som e jobbigt e att jag har en synskada alltså har jag glasögon så jag kan inte ha solglasögon så lätt:( men om jag börjar ha linser kan jag ju ha det^^ men använder endå aldrig solglasögon:P Snart börjar WildKids hoppas det blir bättre än förra avsnittet! Det var ju typ bara tillbaka blick.. tråkigt! idag ska vi äta raklett!! Mums! Det e inte en så "känd" maträtt men det e asgott
 
det här var den bästa bilden jag kunde hitta.. men asså man grillar kött och korv och bacon m.m och sen kan man smälta ost man kan välja om man vill smälta grönsaker och så men jag brukar bara smälta ost sen kan man ju grilla grönsaker. jaa.. ni får ju försöka förstå när ni ser bilden XD
men nu e det dags att äta sen blir det robinson :) Ha det bra!// anna


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah. vad fin du ärXD jag har ätit sån där... vad det nu heter... det är gott!:P XD

2009-03-23 @ 17:17:25
Postat av: Emelie

ååh, raklett är jätte gott. Det måste jag äta någon dag, hade nästan glömt bort att jag också hade sån. Tur jag läste din blogg :)

2009-03-24 @ 10:06:25
URL: http://empebempe.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur smälter man grönsaker..?

2009-03-26 @ 15:40:29
URL: http://skarp.blogg.se/
Postat av: Ida

Hallå, Dom två brillorna du hade på dig va ju as snygga! , vill ha dom rosa eller röda eller nu vad det var för färg!

2009-03-30 @ 21:19:43
URL: http://idizzzen.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0