Gamla stan

Heej idag var det askul i skolan! VI Hade slöjd jag blev klar med mmin ljusstake men glömde den i skolan:p Men det var för att vi skulle på uftlykt till Gamla stan:) Där delades vi in i grupper och så skulle vi hitta olika saker genom att följa ett papper det var rätt skojigt!:)Sen efteråt fick man gå omkring och kolla i lite olika affärer och så:) Det var jättekul för solen var framme och när vi åt lunch var det så varmt att jag kunde ta av mig jackan utomhus!!:D första ggn iår:) På vägen dit fotate jag tessi becka och amanda våra skuggor vi gjorde det på tågstationen så fotade vi våra skuggor jag skulle precis låta alla göre en skugga var och en för sig men hann bara med Becka. Sen efter så gick jag Tessi och Amanda till stuvsta djur affär och vi fick hålla i en kanin! Den var pytteliten ovh hur söt som helst jag kallade den för plutten:)När pappa kom hem fick jag en läslampa den e jättecool! Man klickar på en knapp
lite bilder från idag:)

(Förtydligad text) Tessi eller Amanda *en pil* nästa gubbe e rebecka *pil* nästa gubbe e jag!:) *pil*

becka i mitten tessi och amanda till vänster och jag till höger
rebecka
Den fina kyrkan:) Tyckte bilden blev gansa cool med trädet och så
Plutten:)
plutten igen!:D

Men nu måste jag göra matteläxan (-_-) "kul" Men aja.. så hörs senare!! // Anna


Kommentarer
Postat av: SZ Crew

Hej!



Checka gärna in SZ's nya Outfit och skönhet blogg!



Hos Fashion Inn By SZ kommer ni att hitta outfits för alla smaker, ni kommer att få råd om hur man klär sig, om vad som är inne och vad som är ute, hur en plagg bör användas och hur den inte bör användas. Ni kommer också at få skönhetsråd, detta gäller självklart både kvinnor och män.

Vi kommer också att börja med "give aways" och tävlingar där vi delar ut unika plagg som vi hittar, skönhetsprodukter m.m.



Du/Ni får gärna skicka in Feedback och egna Outfits samt motivering, tycker vi att motiveringen och outfit:en är bra så kommer vi att publicera den tillsammans med en länk till den som skickade outfiten!

Du skickar feedback eller Outfits till [email protected]





Mvh;



SZ Crew.

2009-03-30 @ 21:09:03
URL: http://fashioninnbysz.blogg.se/
Postat av: Ida

http://princessplace.blogg.se

2009-03-30 @ 21:17:53
URL: http://idizzzen.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag har en sån där lampa!!:P de va kul i gamla stan! :D

2009-03-31 @ 14:45:40
Postat av: Linda

Tackar:) vad gullig kanin:)

2009-04-02 @ 14:30:40
URL: http://mammasvenzzon.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0