Bilder från Tallinn

Heej! I det h'r inlägget ska jag lägga in lite bilder på vad jag har köpt i Talinn det kommer att komma fler inlägg med andra bilder för jag fotade ganska mycket:P Men här e iaf vad jag köpte

Mina vantar:) den till vänster e "baksidan" och den till höger är "framsidan"
Min spargris^^

Jag köpte en liten igelkott i glas också men det var jättesvårt att ta foto på den så det blev inget foto på den. Men jag ska försöka ladda in dom andra bilderna från Tallinn men dom e inte fotade med mobilen så det e mycket krångligare men jag ska försöka:P

Kommentarer
Postat av: Nattis

åh kryssade du dit??

Vad härligt och komma bort lite.. vill också..

2009-03-02 @ 11:08:57
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Louise

vilken rolig spargris, skönt att komma ut och resa lite

2009-03-02 @ 17:02:56
URL: http://loysankul.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken rolig spargris och vilka fina vantar!! Haha:D :P

2009-03-03 @ 16:32:52
Postat av: Sofia

Vilken rolig spargris och vilka fina vantar!! Haha:D :P

2009-03-03 @ 16:35:10



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0