lite bilder

heej hade tråkigt så jag tänkte lägga u lite bilder (delfinen e fotad på en delfin show på mallorca)


P.S det är kamera bilder så dom e inte så jättebra

Benjamin (gjorde bilden svartvit om ni undrar)

 En söt delfin:P

Min dag!:P haha  idag har jag varit i skolan igen vi hade en vikarie som jobbar på vår skola. För våran lärare  Kicki var inte i skolan. Det var inte så braa.. han larvar sig med killarna störigt. Men jag fick sluta  1o minuter tidigare  (några andra me) för att jag var tyst och jobbade!:P Hallelujah!! I belive I can fly.. haha det e faktiskt väldigt ovanligt så jag blev väldigt glad och några killar fick stanna kvar (ngn tjej me men mest killar) hahaha:P  Så det var bra. Sen var jag hemma spelade sims och så, Sen skulle jag på innebandyträning fast först skulle jag äta hos farmor och farfar och sen till innebandyn:)´

heej då / anna

Kommentarer
Postat av: Maria

visst var det taskigt :(

2009-01-28 @ 21:00:26
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Tessi

Naww fin delfin!Vilken gullig bild på Benjamin :)

2009-01-29 @ 15:29:29
URL: http://flowerbunny.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0