hej svejs

halloj jag var nyss på gitarr lektion. idag var det bara jag där :Ofast det var kul:P jag e ju "känd" För att jag e kort och har väldigt små händer. och det måste jag hålla med om óch därför har jag lite svårt med att nå eftersom fingarna e väldigt små och svaga xD så jag gjorde lite olika övningar för att mina fingrar skulle bli starkare. I måndags tappade jag en sodastream flaska fylld med vatten rakt på foten!! Jag kan säga att det gjorde väldigt ont!!!! jag har fått ett jättestort blåmärke kan kanske fora och lägga ut (haha skojja bara). just nu e jag inne på stallet.se och chattar på msn. Men nu har jag inge mer att skirva hej då


Kommentarer
Postat av: Alice

Ajdå stackars foten

2009-01-22 @ 19:15:55
URL: http://dogpuppy.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0