hej hej hej:P

hej hej:) idag så var amanda tillbaka i skolan och Sofia med!!!!:P dom har inte varit i skolan sen innan jullovet jätte skojigt!! jag och amanda lekte ida efter skolan vi spelade sims och behövde hämta min bajsiga brosa:( aja det var inte så farligt han blev ju rätt glad:) jag och amanda åt också tacoskal (hårda) mums det e jätte gott. Nu har jag spelat sims jätte länge och chattar lite med tessi som har råkat ta bort sin blogg (hehe) och e sjuk, hon ska iaf göra en ny så det e ju bra:p men lite jobbigt e det ju att designa om m.m heeej då // dancingfrog:P haha hittade en jätte skoiga bilder på grodor på google ;) haha passar ju bra:D juste jag ska försöka att lägga in iålite nya bilder på bloggen jag hoppas det blir några jag har fotat men det kan ju vara llite andra saker som dom här grodorna:)

<--- that´s me! ;P


passar in till namnet:P


naww söt men stackars fluga:P


ha det bra //


Kommentarer
Postat av: Tessi

Vad snygg du e anna :) :P

2009-01-29 @ 15:30:27
URL: http://flowerbunny.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0