heej allihopa

heej jag har varit väldigt oaktiv på sista tiden. Jag har inte haft lust att fixa med bloggen eller skriva. Men nu ska jag börja skriva har jag bestämt mmig för. Som ni kanske ser har jag en ny header:P Det e ju kul!:P Nu e ju julen slut så min gammal designe passar ju inte så bra och jag har nu tagit bort alla inlägg som e gammla för att börja om helt från början.  Jag ska forsätta att göra om bloggen och fixa lite så t.ex. Byta ut julmusiken och bajkgrunden på bloggen.  Under jullovet har jag äntligen sett klart sagan om ringen (alla filmer) den var as bra!:P Idag så har jag varit på "parken men min kompis Tessi ( www.flowerbunny.blogg.se). det var kul! Jag har fotat massor men det blev inte så bra för dom var aldrig stilla:P.  Ikväll ska jag se ngt nytt program Merylin tror jag det hette. Men nu vet ni att jag ska blogga lite mer så kolla in här så kommer det nog att vara om designat:P

Kommentarer
Postat av: Monixx

Fin blogg du har!

Kikar in lite då och då. Ha en fortsatt bra dag!

2009-01-18 @ 18:23:59
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättesnygg header men du får ju fixa till resten också så att allt passar ihop.



kram mamma

2009-01-18 @ 20:49:43
Postat av: julia

kolla in min tävling under kategorin TÄVLINGAR =) och anmäl dig så kan du vinna ett ursnyggt svart linne ;D lycka till kram / whitehearts

2009-01-18 @ 21:52:20
URL: http://whitehearts.blogg.se/
Postat av: Tessi

Det blev jättefint :)

2009-01-19 @ 15:57:51
URL: http://flowerbunny.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0