heej

Hej hej! Idag har jag inte gjort så mycket varit i skolan åkt skridskor det var kul!:P Efter skolan var jag och tessi med varann "ovanligt" Vi ska göra uppvärmining på gympan. Så det fixade vi:P det gick bra. Sen så sålde vi tulpaner vi gick till ett hus och sålde 2 tulpan bucketter!!:O:D Det var ju jätte bra men sen så kom tessis pappa så vi hann inte mer. Sen hade jag innebandy träning jag gjorde mål:P men nu ska jag berätta en sak:D om du vill ha mer besökare till din blogg enkelt och gratis så klickar du här

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=dumle sidan heter mer trafik det e 100% gratis:P e själv medlem:P  Klicka på länken för att bli medlem:P


Kommentarer
Postat av: jezzo

Det var där din sida kom upp



men du för mej står det att mitt konto väntar på att accepteras



hur länge ska det stå så

2009-01-20 @ 21:56:02
URL: http://jezzo.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0