Halloj!:P

heej! idag har jag varit i skolan (såklart xD). Vi hade träslöjd, jag ska göra en ljusstake det e rätt skojigt!:P Sen hade vi matte huset ( en slags historia typ) Och livskunkap *suck* vi har livskunskap med våran musiklärare och på musiken e hon inte så trevlig men vi har livskunskap med våran lärare Kicki också (snäll). Så nu håller musikläraren  på att fjäska. Ahh så himmla störigt! Ajaa efter att vi slutat gick jag hem till tessi (www.flowerbunny.blogg.se) vi åt lite ostbågar tittade på sagan om ringen och nördade farmför datan^^,  "ovanligt". Ajaa vi hade iaf jätte skoj. Sen har jag varit hemma tagit det lungt fixat lite på bloggen:P Den e nog klar nu kanske ska fixa några grejor till men inte så mycket. Vad tycks?? men nu om du e ny läsare av bloggen så kanske du vill veta lite om mig eftersom jag tog bort alla gammla inlägg. Och eftersom jag tog bort alla gammla inlägg så verkar det ju som att jag bara har bloggat i några veckor men det e inte sant!:P Jag har bloggat i några månader nu men dom stryker jag ett streck över inte för att dom har varit dåliga men jag ville starta om bloggen eftersom jag hade så mycket konstiga inlägg xD. Ajaa nu lite om mig:
jag heter Anna och jag e 11 år jag går i klass 5b. jag har en schysst lärare som heter Kicki Jag har många kompisar så jag gar typ aldirg tråkigt och e oftast med ngn kompis efter skolan. Dom jag e mest med just nu e Tessi (www.flowerbunny.blogg.se) Och Amanda (www.submarinee.blogg.se). Fast amanda har varit sjuk så henne har jag inte hunnit vara med på flera veckor (jullovet inräknat). Jag har en katt som heter Benajamin som jag kommer att lägga ut lite bilder på då och då. Jag går ofta på ett ställe med massa djur. T.ex. kaniner katter åsnor ankor får getter m. m och där kan jag ta hand om djuren. det e kul!! jag e en person som e beroende av två saker sötsaker t.ex. godis kakor chips m.m och djur. Mest e jag beroende av djur. nu har jag nog inget mer att skriva. Men jag skirver nig imrogon joo juste en sak till var det. Brukar ni läsa bloggen ofta?? Nästan varje dag eller ngt. så kommentera gärna här för det vore jättekul att se om några utom mina kompisar läser bloggen ofta. ha det bra


Kommentarer



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0