ett litet inlägg

hallon igen för tredje gången ikväll:P just nu chattar jag på Msn med mina kompisar tessi och alice just nu e tessi dum!!! Hon retar mig!! (gråter:P) hon ska skriva ett inlägg som aldrig blir klart!! haha skojja bara fast det e sant fast jag skojade bara om att jag skojjade om att tessi var dum men det var endå sant.. komplicerat.. knappt så att jag själv fattar:S aja det här inlägget e väldigt  betyderlselöst och onödigt men men ibland så måste man:P aja nu ska jag snart äta mitt ägg:P hej då ha det bra /  king of the frog world!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på tex Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

2009-01-27 @ 17:41:28



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0