Bilder

joo heej här e en bild från djurklubben:P En av mina favvo kaniner haha väldigt stor bild men men:P Den e ganska bra tycker jag det e fint med alla höstlöv. Men nu tänkte jag ta upp en sak när jag endå håller på och snackar om bilder. Det e ströngt förbjudet att kopiera!! Fråga i en kommentar om du kan få använda bilden. Svaret kommer nog oftast bli nej men fråga iaf du kanske får använda bilden men det beror ju på hur du ska använda bilden. Så nu hoppas jag att alla vet och har förstått för kopierar du så kan det i värsta fall leda till polisanmälning och ja det går att göra så för bildstäld e en slags stöld så kopera inte ngt på min blogg!. Aja nu tror jag inte att ni som läser kommer att göra det men så att alla vet det. Ajja nu så kan ni få veta vad den här lilla kaninen heter och hon heter Iris. Och jag kommer alltid ha egenfotade bilder på bloggen haha:P haa det bra:P

Kommentarer



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0