Sleep over

Igår sov jag över hos min syssling:D Det var jätte kul vi var på hennes landställe (jag har landställe där med) och kollade på Wildkids och på körslaget det var fel kör som van (enligt mig) sen så proppade vi i oss en 200 g marabou chokladkaka mums!!:) sen låg vi typ och snackade i 2 timmar fast vi behövde sova för vi behövde gå upp tidigt typ kl 9.00:O sen så åkte vi till västermalmsgallerian. Det var jätte kul där:) fast vi var bara där ett tag för sen åkte vi hem till min sysslings och spelade sims jättelänge och sen korde vi Super mario galaxy i typ ca 10 min sen behövde jag gå hem :( men  vi pratade ganska länge i telefon:) haha;P men vi ska träffas på sportlovet:P ha det bra / anna

Kommentarer



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0