Rådis

Heej!
Idag har jag varit med Amanda. Vi gick först till rådis och där var det åsneridning så vi fick hjälpa till och leda åsnorna och samla in pengar det var kul! Men det var inte så mycket att göra för det var så många besökare så kaninerna var helt slut så vi kunde inte gosa med dom så vi gick hem men innan vi gick hem fick vi gratis k orv som vi grillade och gosade med den ena katten Zimba han var jättesööt! men sen gick vi iallafall hem till mig såg lite sagan om ringen vi hinner aldrig se klart den för amanda orkar inte!xD Då spelade vi super mario galaxy en stund och sen lekte vi kurragömma men sen visste vi inte vad vi skulle göra men mamma sa "Gör en pärlplatta då eller något" Och det gjorde vi:) Det var jättekul Amanda gjorde en groda och jag gjorde luffarschak:) Men sen när vi skulle ner och stryka så kan man ju säga att det inte gick så bra.. Vi gick ner och började stryka dom runda ringarna ( i luffarschaket) och det gick jättebra sen skulle vi stryka amandas groda och tjaa.. Det kan man ju säga att det inte gick så bra. Det var så att det såg ut som att den aldrig blev klar så vi strök jättelänge! Och sen när vi sa nu e den klar så skulle vi lyfta smörpappret  så var pärlplattan typ insmält i plattan och ser en mycket böjd platta xD Jag har fotat så att ni ska få se:P Jag fick faktiskt skära loss Amandas pärlplatta. HahaaP sen skule jag fixa själva brädet som man splear på så blev det också lite förstört men inte så farligt:P Imorgon ska jag åka till Tallin !!:D Woho! skriver nog imorgon men nu kommer det lite bilder:)


Zimba med lite hjärtan:)


Amandas pärlplatta efteråt när den har fastnat:P

Ser ni vilka bucklor?? oj oj!! not good!


Kommentarer
Postat av: amanda

vi är så duktiga;)

2009-02-27 @ 23:39:11
URL: http://submarinee.blogg.se/
Postat av: Ice

Vilken söt pärlplatta! :)

2009-03-02 @ 23:25:29
URL: http://sugarbunny.bloggspace.se



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0