My life today

idag har jag bakat schakrutor:)  jag har köpt nudlar och jag har varit i djuraffären och snackat lite med en papegoja fast den kunde inte säga så jätte mycket men den kunde säga hej hej på dig och busvissla:P Den var jätte sööt jag fotade lite:) Jag tycker jag har varit jätte duktig på att lägga ut bilder nu:) innan la jag ju typ aldrig ut bilder men nu gör jag det ofta hoppas ni tycker det e lite roligare då:P Och kommentera gärna tycker det e lite ont om kommentarer:) Men jag har fått läskiga kliande typ utslag på ryggen:S det kan vara efter en tröja men jag vet inte:S hoppas det går över. Här e iaf lite bilder:P

Muummss!!:P Kyckling nudlar dom godaste köpte fem paket för 2o kr:)

Sööt papegoja jag snackade lite med:) i bakgrunden e lite fiskar.

ska du se melodifestivalen?? Det ska jag:D ha det bra:P / anna- dancingfrog


Kommentarer
Postat av: amanda

vad läskigt att du hade fått utslag på ryggen:S

2009-02-10 @ 17:14:22
URL: http://submarinee.blogg.se/
Postat av: Sofia

Va jobbigt med uutslag. Hoppas det blir bättre.

2009-02-10 @ 18:26:33



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0