My life this special week

Heej nu ska jag berätta om den hör veckan eller dom dagar som gått och på Söndagen me:P eller lite på Söndagen iaf jag har endå skrivit ett inlägg om vad jagf gjorde det men det kommer också bli lite bilder från idag:)

Söndag:Jag såg bolt med pappa och Filip jag köpte en miranda nalle och åkte ut till mitt landställe med min syssling där jag sov över och var på middag hos min mammas moster
Måndag:Jag är hos min syssling som har blivit förskyld så vi spelar sims och tittar på TV ser bland annat Twiligth
Tisdag: (idag) Jag är med min syssling spelar sims med henne sen åker jag till mammas jobb i början var det tråkigt men sen blev det kul. Se går vi till en kinaresturante där jag fick en gratis klubba:) sen åker vi tåg hem och äter och nu har jag inte gjort så mycket
Onsdag: Ska tillrådsparken med amanda egentligen skulle tessi också med men hon kunde inte. Men jag ska ta med kameran så förhoppningsvis blir det lite bilder. Min syssling kanske kommer senare på kvällen
Torsdag: Ska vara med min syssling och kl 6 ska jag åka till Tallin med mamma pappa Fille och min syslsling^^
Fredag: Är i Tallin
Lördag: Är i Tallin till kl 6 då tar vi båten hem
Söndag: Kommer hem och ska nog bara ta det lungt


Jepp det var min vecka:) Här kommer bilderna från mammas jobb och min mycket uppklädda stil idag:P
Bild från Whiteboarden (se mer bilder så kommer ni se lite mer sammanhang) Sorry att jag skrev både slarvigt och att bilden ej blev bra men det står iallafall (c)by www.dancingfrog.blogg.se kommentera gärna Mvh// King katt :) (king katt e en katt som kommer på bild här under

 En katt som gillar att me till kungen det står "jag dyrkar kungen det e skojigt och sen e det en pil mot kattkungen
 Här är min sol man ser väll ganska bra vad det står? Annars e det bara att fråga i en komentar

Jaa det e kattlungen och en katt som älskar att be tuill kungen xD
mjukisbyxor mörkblåa:P dom e ganska stora mste ha dom uppe vid naveln hehe:P
ett Linne som täcker att byxorna sitter vid naveln hahaha:P  och en tjocktröja som jag råkade kladda ner så den blev det ingenbild på:P 
Vi får hoppas at det blir inlägg imorron efter att jag varit på rådis men det tror jag säkert ett litet inlägg om jag hinner och annars blr det ett på Torsdag men en fredag lördag så kommer jag inte skriva men på Söndag:P ´men nu ska jag slute babbla ha det bra //Anna


Kommentarer



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0