Lite roliga bilder:)

Här kommer lite coola bilder och som jag lovat bilderna på alla <3 dags korten jag fick:)
här är mitt tangentbord:P se bilden under ser ni skillnaden det borde ni iaf göra:P
ganska coolt ellerhur?? Det tycker jag iallafall

haha Amanda fotade mig på min mobil och gjorde om mig lite:P vad tycks??
 Det här är alla <3 dag kortet från Amanda:P Tackar tackar:)
 och ett alla hjärtans dag kort från Tessu tackar så hjärtligt:)

Jag fick också en tidig alla hjärtans dag nalle från farmor och farfar för dom åker till Göteborg imorgon. fast jag orkar inte lägga ut en bild på den kanske imorgon vi får se:P ha det bra och njut av bilderna haha / anna

Kommentarer
Postat av: amanda

visst är jag begåvad:P

2009-02-13 @ 21:13:33
URL: http://submarinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-15 @ 14:56:02
Postat av: Anonym

murstars anna/louise

2009-02-17 @ 15:05:03



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0