Heej!!

Hej!:) idag har jag varit med Amanda, vi var hemma hos henne;) vi åt mellis ganska länge vi skulle börja designa om min blogg (mitt photoshop funkar inte längre:() men vi hann inte:(men vi hann inte:( men hon ska kanske göra en ny header till mig Yippie!:) Eller så gör vi den ngn dag när vi e hos henne:P Fast inte imorgon för då ska vi ju på gitarr och då hinner vi oftast inteXD fast vi slutar kl 14.00 och gitarren börjar 16.00 fast vi vill ju vara där ett tag så åker ca 15.30 men det blir oftast väldigt stressigt. haha:P Nu ska jag snart dusha har haft innebandy träning så e rätt svettig ush! hej då / Anna

Kommentarer
Postat av: amanda

nee det kanske vi inte hinner.. men vi kanske kan göra kladdkaka;P

2009-02-10 @ 21:35:59
URL: http://submarinee.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0