Förbanad!!

jag blev så himmla arg på min slöjdlärare idag!! i hade träslöjd och jag stod vid en maskin och slipade ( vi ska göra en ljusstake och jag skulle slippa stället där man stoppade ner ljuset) Och så la alla maskiner av. Det finns tre nödstopp (då slutar alla maskiner att funka). Så hade ngn tryckt på ett nödstopp och slöjdmagistern frågade "vem har klickat på nödstopp?" Sen tittar han på mig "Anna du har du klickat på nödstopp??" " nej svarar jag" Sen efter en stúnd ska jag fråga honom en sak och då pratar han med ngn i klassen och säger "det är viktigt att vi är ärliga mot varann och säger om man har gjort något fel eller hur anna."
"mm svarar jag" sen efter en stund säger han "anna var det du som klickade på nödstopp" Nu har jag blivit riktigt irriterad och ryter NEJ!! efter ytterligare en stund precis när slöjden e slut och vi ska ut på rast så säger han " anna nu måste du faktiskt erkänna att du tryckte på nödstoppet" Då så bryter jag ihop och skriker NEEEEEEEEEEEJ!!!! då blev han tyst!`:P haha jag blev verkligen as förbanad!!!! Fattade han inte att jag inte ljög elr? aja sen var vi på rast jag amanda tessi och becka gungade det var kul:P efter rasten hade vi Engelska vi hade en vikarie för vår engelska lärare var inte där.
Sen hade vi matte:S suck!! matte e såå tråkig sen hade vi lunchrast iaf:) det var kul jag amanda becka och tessi gungade och sjöng massa disneylåtar te.x bumbibjörnarna lejonkungen m.m:P vi sjöng ganska högt men det var as kul:) sen hade vi huset:D (orkar inte förklara vad det e men det har med svenska att göra iaf)

Nu chattar jag med Amanda och förut med tessi men Tessi har loggat ut nu:(

Haa det braa // Anna


Kommentarer



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0