Bolt

Heej
Idag har jag sett Bolt i 3D med pappa och Filip. Den var jättebra! helt klart värd att se!! Man kan ju tro att den kanske e lite larvig/ för yngre barn:P men det var detn inte. Den var faktiskt riktigt bra. Sen så fick jag och Filip en varsinn 100 lapp av Pappa som vi fick köpa vad vi ville för:) Det är ngnslags fjantig samlarfigur.. Här på bilden ser du några

och jag köpte en miranda nalle som jag samlar på:) jag  har fem st nu:p här är bilder på domFik(c)
Köpte jag idag:D
 
Fick den av mamma och pappa i alla <3 dag present

Fick jag av mamma och pappa i alla <3 dag present förra året

Fick jag av farmor och farfar i alla <3 dag present förra året

Fick jag i julklapp år 2oo7 av farmor och farfar

Fick jag av farmor och farfar i alla <3 dag present i år (ej me to you nalle men endå:))

Bilderna e ganska dåliga men jag tog ganska slarvigt med mobilen så dom blev inte så bra men iaf:P Ha det bra // Anna
OBS! Glöm inte att kommentera


Kommentarer



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0