Bloggideé

heej just nu e jag med Amanda :) Det e kul vi tittar på sagan om ringen och äter popcorn men dom e typ slut:(  Amanda ska ju hjälpa mig med min blogg designe snart för mitt photoshop e ju lite paj:(  Så jag visade hur jag vill ha bakgrunden (målade i paint) detta är reslultatet
Hahaha:P Vackert I know:P jag tror inte så många fattar vad det ska föreställa men aja:P Imorgon e det alla <3 dag det ska bli kul jag ska spela innebandy match fast det kanske inte passar så bra eftersom man liksom inte e vänner då:P haha man puttas ju ganska mycket men aja idag i skolan (skoklan som jag och amanda kallar det:PFör jag råkade stava fel:P) så ´hade vi matte ngn trivsel enkät elr ngt och bild vi gjorde alla <3 kort:P Jag fick 2 ett av amanda och ett av min hemliga beundrare Tessi:PHAHA:p skojja bara hon e inte min hemliga beundrare men jag fick iaf 2 st alla <3 dag kort:P jag gjorde också 4 st:P Alla var till  mina polare som också satt och gjorde alla hjärtans dag kort ett tag efter skolan:P jag ska snart lägga ut en bild på Amanda och Tessis alla hjärtans dag kort:Pneeeej! det var Amanda.. Men ni får se dom snart iaf^^ så håll ut ett tag till:P Ha det bra ses snart // dancingfrog

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar sagan om ringen! JAG ÄLSKAR SÅNNA FILMER

2009-02-18 @ 14:15:03
URL: http://ouraline.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0