Blev nästan överkörd!!

Igår (Måndag) så skulle jag hämta fille och jag gjorde sällskap med amanda och Tessi och där går vi liksom och snackar lite och helt plötsligt kör en stor traktor upp på trottoaren! Den körde jätte snabbt så vi började springa men sen tänkte jag äsh den kommer ju inte köra över oss. Så jag började gå igen och sen kollade jag bakom mig och traktorn var bara ngn meter bakom:O så jag började springa igen och sen så körde traktorn ut på vägen igen ich då såg jag att han bara grusade trottoaren:P hahaha. Jag fattar inte riktigt. jag blir ofta nästan överkörd:S det var en gång en kille (han var en gubbe man jaja) och han körde iaf in på en parkering och stannade så jag och min syssling blrjade gå och jag gick först och när jag var bakom bilen började den backa så min syssling grep tag i mig så att jag inte skulle bli överkord. jag vet att jag e ganska kort till växten men han måste ju endå se att ngn går bakom bilen så kort e jag faktiskt inte!! och sen en annan gång så gick jag och amanda över en gata och då kom det en moped som nästan körde på Amanda:S lite konstigt..

Kommentarer
Postat av: Mooa

ojj herre guud!!

läskigt:S men lite kul ändå me att han bara sandade trottoaren xD

2009-02-03 @ 20:22:35
Postat av: Mooa

ojj herre guud!!

läskigt:S men lite kul ändå me att han bara sandade trottoaren xD

2009-02-03 @ 20:25:09



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0