Begravning + sjuk

heej alla bloggare. Jag har varit sjuk både idag och igår och i Tisdags kväll. Men i dag känns det lite bättre och jag skulle gå på en begravning som jag gärna ville gå på för det var min gammelfarmor som hade dött och jag stod henne ganska nära.  Så det var ju lite trist men hon hade varit sjuk och var väldigt gammal och alla måste ju dö någon gång. Men det var ganska skönt efter att vi varit inne i kyrkan så gick vi in i ett annat hus och åt mat och pratade och sen fick vi fika:) Det var rätt kul sen har jag inte gjort så mycket tagit de lungt och så.. Heej då

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va tråkigt me begravning:( vad e du för sjuk? Ha ett bra sportlov :) kram<3

2009-02-20 @ 14:39:28



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0