Skolan idag

Heej! Idag har jag varit i skolan tjoho! Inte ofta jag säger sp men ska snart ha nationella proven (nästa vcka:S´) så det var nog bra så att man kunde öva lite:P Sen efter skolan så gjorde jag sällskap med Moa och Alice.Sen när jag kommit till mitt hus går ju dom vidare  hem till Moa och jag börjar gå upp till dörren men något e fel jag kan inte öppna dörren.. för jag har glömt nyckeln! Så jag ringer pappa och han kan inte komma hem ifrpn jobbet så jag ringer  farmor och farfar och som tur är så kan farfar komma och låsa upp men han undrar om jag vill fika på Mc ´Donlands:) Och det vill jag så när han kommer åker vi till Mc donald´s jag fick en liten hamburgare och en glass och en cola!:) MUMS! Sen åker vi och handlar och sen hämtar vi filip och sen åker vi hem till farmor och farfar och pratar lite och så sen kommer pappa óch hämtar oss (mig och fille) och nu sitter jag här och bloggar:)


 Ha det bra // Anna


Kommentarer



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0