Måndag

Guitar hero wolrd tour ska skrivas upp på önskelistan till min födelsedag om ca 6 månader^^



Halloj bloggen^^,  Idag hade jag glömt nycklarna och min mobil hade nästan slut på batteri.. Men tillslut så löste det sig!:P jag gick hem till Sofia vi spelade GH (Guitar Hero world tour) det var askul!:P Jag spelade trummor men jag var ganska usel haha:P jag klarade 1 låt på medium hehe ganska dåligt I know:P Men det var kul iaf och jag har ju vanliga GH med bara en gitarr så jag har ju tränat lite på gitarr så det var ju lättare men det var iallafall kul:P Där fick jag äta middag vi åt köttbullar och potatis det var gott :) Sen körde vi GH en liten stund till och sen åkte jag hem. Nu har jag behövt göra läxor Boring! men dom ska lämnas in imorron så jag var tvungen var rädd att jag inte skulle honna skriva idag xD Idag har vi också haft 2 nationella prov ett i Svenska och ett i Engelska dom var rätt lätta enligt mig:) Men nu ska jag titta klart på spårlöst ha det bra // Anna

Kommentarer
Postat av: amanda

skulle jag också vilja ha det men är inte säker på att jag ska önska mig det för då om jag får det kommer det säkert komma nåt nytt roligt som man vill ha;P

2009-03-17 @ 11:27:02
URL: http://submarinee.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nä du va ju jättebra på att spela trummor (för attvara nybörjare) :P de va kul:D

2009-03-18 @ 16:59:08
Postat av: Emelie

Det är så sjukt roligt! Hoppas du får det ;) hehe

2009-03-23 @ 22:49:35
URL: http://eeemeliiie.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0