Hemma

Tjenare alla läsare!:P nu e jag hemma från melodifestival genrepet:P Det var roligt tyvärr blev det inga bilder men vi satt ganska långt bort ifrån scenen. Men nu ska jag berätta lite;P Det var jag Filip min kusin Liv ( fyra snart fem år) och farmor och farfar. Och vi gick ju dit (hehe såklart) sen var dte ju alla nummer och sen var det en fejk röstning och så.. Asså det var lixom ungefär som det man ser på TV hehe.. Aja men sen efter et så skulle vi åka och lämna Liv och då kunde vi träffa hennes lillasyster som e två år gammal:) Och jag e hennes idol!!:P:P haha nee men hon gillar mig iaf och det  e ju skojigt. Men iallafall så kom vi dit och Alva ( Livs lillasyster) började busa och så med mig och så sen gick vi upp på övervåningen och filip och liv kom med upp och där var Mamma Mia på det e typ Alvas favoritfilm fast hon inte fattar vad dom säger xD men det var så coolt för det var en låt jag vet inte vad den heter men det var typ refrängen e typ don´t get vaisting(hehe stavas det så?) your emotion lay al your love on me eller ngt aa men iallafall så började liv och alva sjunga den! Och alva som e två år lixom hon kan den verkligen det låter som Engelska en del ord e lixom helt rätt asså en del saker säger dom ju fel på men lixom endå! haha tyckte det var ascoolt:P aja nu tittar jag på Wildkids någon mer som ser det? jag hejar på Lejonen^^ vem hejar du på? men nu ska jag titta klart på WildKids Ha det bra!// Anna

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Hej. Fin blogg. Skulle gärna vilja veta om du tror på ett liv efter döden. Kom gärna in till mig och svara på dagens fråga.

2009-03-15 @ 17:57:54
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Sofia

Heej! va kul att va på mfgenrepet! fick du några atografer? Va häftigt att dom kunde den där låten!!! dom verkar gilla abba:P haha

2009-03-18 @ 16:45:31
Postat av: Sofia

Ja kollar på wildkids. ja vet inte riktigt vilka ja hejar på. de röda tror ja. de e björnarna va?

2009-03-18 @ 18:54:20



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0