Heej

Heej det har varit en ganska tråkig men endå skön dag idag jag har fortsatt att läsa Twiligth och den e jätte bra!:) Det känns cokså jätte skojigt att jag har fått så många kommentarer! Idag när jag kollade så hade jag fått fem st!:D Jätte kul tycker jag.  Så det hoppas jag att jag får fler av. Vad ska jag mer skriva? Joo vi har haft et natioellt prov i matte det var ganska lätt men det var en fråga som enligt mig var jäte svår så jag satt aslänge och försökte att lösa den!:P Jag höll på att få psykbryt! Det e inte så ovanligt jag har ett lite udda temperament och det händer ganska ofta att jag blir så arg att jäg nästan börjar gråta xD hehe det var nära idag med. Men aja. Jag har nog inget mer att säga så ha det bra ålänge // Anna

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kommer få måånga kommentarer av mig! :P här har du en... XD

2009-03-23 @ 17:32:35
Postat av: Anonym

jaa visst är den? :D

2009-03-23 @ 17:32:39
Postat av: kakan

jaa visst är den?

2009-03-23 @ 17:32:58
URL: http://kaakaans.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: Tack så mycket! :)



Twilight är hur bra som helst. :)

2009-03-23 @ 17:50:18
Postat av: jenny

Hey! Vad fin blogg du har! Allt bra idag? :) Kram Jenny

2009-03-23 @ 22:49:42
URL: http://www.jennybloggar.se
Postat av: Anonym

BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :) här : http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-24 @ 13:19:05



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0