e inte så duktig

haha jag har fått blogglusten tillbaka!!:P Haha efter två dagar(?) Kände hur det började pirra i fingrarna så nu e pausen slut och jag som trodde den skulle bli lång XD Haha
Idag har jag och klassen varit på vildmarksmässan det var jättekul! Jag red en mekanisk tjur det var coolt jag prövade flugfiske och jag sköt pilbåge och fiskdam XD Haha men godis e gott juste det fanns massor med gratis godis som jag gick och tog haha godismonster men sen pattlade jag en slags träningsmskin det var som att paddla jag tävlade mot amanda hon vann:( Och sen fanns det en stor boll man kunde gå in i ch spänna fast sog och sen rullade dom än fram och tillbaka det verkade jättekul men det kostade 110 kr och man fick inte ha med sig mer än 50 så jag fick inte göra det BUUUUU!! haha nee men det var synd. Och sen så åkte vi hem och då kom Amanda hem till mig vi kollade på olika bloggar och Sagan om ringen det var skojigt men nu har jag inge mer att säga jo förresten jag skriver mer imorron ska på genrepet till Melodifestivalen^^ kanske blir lite bilder vem vet?:P Aja nu har jag inget mer att säga ha det bra // Anna

Kommentarer
Postat av: Sofia

de va jättekul på mässan!!!!!!!!!:D:D

2009-03-18 @ 16:34:06



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0