Det trodde jag inte!

hej bloggen. Jag har inte skrivit på ngra dagar men har inte haft något att skriva och så har jag varit fast e Twiligth har läst ut tvåan nu och fick första boken för rick en vecka sen så ni kanske fattar hur manisk jag e lixom typ över 800 sidor (kanske lite lver 900 vet inte.) Så nu väntar jag på att pappa ska komma hem för han har lovat att skaffa trean:) Gud jag e helt sjuk! Att man kan bli så beroende det trodde jag ärligt talat inte om mig själv hehe. Jag har inte gjort ngt speciellt idag i skolan haft ett NP (nationellt prov) i matte det gick rätt bra tror jag.  Let´s Dance final ikväll vem gtycker du ska vinna Magnus eller Laila? Jag tycker det var dåligt att Morgan åkte ut förra gången jag hejade på honom. fast nu hejjar jag på Laila eftersom Morgan har åkt. Hoppas pappa kommer snart jag orkar verkligen inte vänta! fast jag måste göra läxorna snart :( :) Asså det e ju bra att jag har något att göra medans jag väntar på pappa det e dåligt för att det e hur tråkigt som helst! Tycker ni jag har lite läxor för att gå i femman? Jag har tre st en i matte en i svenska en i engelska. E det för lite? Men det e skumt för vi hade lika många läxor på lågstadiet fast dom här e ju svårare hehe^^ Men nu måste jag verkligen sluta måste ju ta tag i det någon gång.. Så ha det bra kanske skriver i kväll // Anna


Kommentarer
Postat av: Helena

MAGNUS!

2009-03-27 @ 21:08:19
URL: http://aenleh.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv; Tackar så mkt=)

2009-03-27 @ 23:55:10
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: TWILIGHT!! (SOFIA)

ja, läser du om mig, DÅ DU!!!grrr

2009-03-28 @ 17:59:40
Postat av: Vida

jag har fyra läxor och jag går i sexan så det är inte lite med tre läxor :P



du borde längta tills du kmr till twilight fyra! den är bäst av allihopa!! 8D

2009-03-29 @ 11:32:45
URL: http://vidaa.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0