hej hej hej hej

har inte gjort så mycket på bloggen idag för jag har hjälpt min kopmis (www.dogpuppy.blogg.se) med hennes blogg:P Idag har jag haft uppvärmning på gympan. Det gick bra:p fast jag och tessi (www.flowerbunny.blogg.se) hade inte gjort så många rörelser så vi fick lite panik så vi fick göra om alla rörelser hela tiden och på styrketräningen så var låten jätte lång ( green day american idiot ) tyckte vi iaf.xD haha men annars gick det bra jag och tessi och en annan tjej i min klass var ett lag och dom andra var i uppdelade i 3 lag. alla drog ett kort ur en kortlek och blev det spader så var man lag spader o.s.v. vi blev lag spader :P sen tog Eva lena (gympa lärare) alla kort och la dom utspritt på golvet sen skulle man springa fram och ta upp ett kort var det ett spader skulle man ta kortet och springa tillbaka sen skulle nästa i laget sprnga och om man inte fick rätt kort så fick man springa tillbaka utan kort. Först till 13 kort av sin färg vann vi kom tvåa:D:D:D:D:D:D. min kompis josse har gjort en blogg den heter www.Jaagjoosse.blogg.se kolla gärna:P nu har jag nog inget mer att säga ha det  bra!:P


Kommentarer
Postat av: Chris

Najs blogg!

2009-01-23 @ 00:12:23
URL: http://tarantinos.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag tror att jag kommer till skolan på måndag. :) jag längtar efter att få träffa dig!

2009-01-23 @ 14:05:49



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0