Tillbaks men snart borta..

Jepp nu e ja tillbaka igen från att ha varit på Dalarö ledsen men min kameras batteri tog slut så det blev inga bilder sorry. Men just nu e jag på mammas jobb och målar på deras whiteboard det e kul nu har jag laddat mobilen så jag ska fota lite är men bilderna kommer senare ikväll när jag e hemma^^ idag ska vi äta kinamat mums!;P Fast jag äter bara friterat kött/kyckling och ris:) På torsdag ska jag till Tallin och då så kommer det bli bilder men kamera om ni har tur xD och imorron ska jag till rådis med Tessi och Amanda förhoppningsvis blir det lite bilder då me:P fast nu ska vi typ hem så jag skriver om en stund igen // Anna


Kommentarer



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0