Klätterapor!

heej!
Idag har jag varit mest med Tessi och Becka för nu har alla i klassen (forutom vi) har börjat spela fotboll (-_-) enligt mig e det väldigt tråkigt! Så vi har blivit klätterapor vi har ett träd (mitt absoluta favorit träd) Som vi fotar oss :P och klättrar (alltså försöker slå rekord) och sitter och pratar:)Det kanske låter trist men det e så skönt att sitta högt upp och känna hur det blåser:P Haha men det e askul. Just nu har Tessi rekordet jag fotade henne men bilden när hon var ashögt upp försvann:S Men nu kan jag berätta lite om skolan^^, Vi hade ett nationellt prov idag man skulle vara två och två jag var med en tjej som heter felicia i min klass. Det gick rätt så bra tror jag. Sen på kortrasten så gungade vi och sen på lunchrasten började vi klättra i trädet!:) Det kommer lite bilder längre ner:D Sen efter skolan så stannade jag och tessi kvar ganska länge för hennes mamma skulle inte komma på långa och jag ville klättra:) (fast jag skulle inte med Tessi hem) då slog Tessi rekordet jag var nära att slå hennes rekord men då började trädet gunga jättemycket så jag vågade inte :P Skönt  snart e det påsklov! På Lördag ska jag åka till morfar i dalarna och sen ska jag upp till sälen tror jag ska ha med datan så blir nog några inlägg:)
men nu kommer bilderna från trädet:
tyvärr så kom inte Becka med för alla bilder på henne såg man verkligen att det var hon och jag vet inte om det var OK att lägga it dem bilderna då.. Men det blir nog mer bilder imrogon:)

Klätterträdets topp:D


Anna (jag) och Tess

Jag som nästan slår rekordet!


kan du  gissa vem det här kan vara?:O JAG!:)
det var alla bilder för idag:) kansle kommer fler imorgon!:D ha det bra//Anna


Kommentarer
Postat av: Tessi

Moahahah jag äger!Skojja :P Det var roligt :)

2009-04-05 @ 19:26:22
URL: http://tessif.blogg.se/
Postat av: Becka

Haha, aa det var skojjigt xD

synd bara att vi kom försent från gympan xD

2009-04-05 @ 20:29:24
URL: http://becxsan.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0