Hej

hej bloggen!
Idag kom min syssling Sofia hit!:) Först gick vi till rådis men eftersom  det är annandag påsk var det bara öppet från 9.30-14.00 och Sofia kom ca kl 11.00 så vi hann inte vara där så länge sen gick vi och åt på McDoland´s det var gott :P  Sen gick vi och kollade lite. När vi gick hem plockade vi upp studsmattan när vi var klara så fotade vi med våra mobiler när vi var i luften:P det var jätteskoj! Sofia fick äta här men det gick inte:( Nu har hon åkt hem men ska lägga ut några bilder:)


Jag:P:P



Jag tror jag ska ta en bloggpaus och den här gången i mer än bara 2 dagar. Jag har tappat blogglusten och orkar inte blogga så det här blir det sista inlägget då obestämd tid. Ha det bra sålänge // Anna:)


Kommentarer
Postat av: asta

hehe fin bild:D

2009-04-15 @ 17:19:36
Postat av: Sofia

nej inte bloggpaus!:P

2009-04-17 @ 19:19:20
Postat av: Sofia

kmr du ha kvar den här bloggen fast du har en ny???!!!

2009-04-21 @ 14:58:23



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0