Framme hos Morfar!:D

Nu e jag framme hos morfar:) Han bor uppe i Dalarna och det tog fem timmar att åka hit men jag tycker att det gick bra jag satt och läste (Nu har jag läst ut alla Twiligthbocker!!!:D:D) Och sen lyssnade jag på min Ipod. Sen när jag kom fram så börjar  Betty (morfars ettåriga hund) hoppa och så men sen lungnar hon sig
och slutar hoppa och så. efter ett tag när vi installerat oss så ska vi till Yvonne och äta middag:) Vi åt tacos det var gott:) Vi spelade massor med pingis jag vann en eller två gånger. Och jag har lärt mig att smasha:P pappa hade ingen chans xD haha skojja nee men jag vann iaf. Sen så lekte jag och Betty ute i snön och jag fotade lite. (Lägger upp bilderna). Sen kollade vi på postkodsmiljonären "kul" men det var mysigt för jag satt på golvet och Betty ville lägga sig i mitt knä men det var för litet men då la hon bara hhuvidet på mitt ena ben det var jättemysigt!:D På vägen hem från Yvonne gick jag med betty i kopplet.  på vägen till Yvonne gick vi in och la rosor på mormors grav... Det var inte skottat så jag fick hoppa fram igenom snön det var rätt hög snö.. Men nu sitter jag ich tittar på Robinson asså gud vad dom e magra!! Det e så hesmkt att titta på dem alla e så.. vad heter det?? Lixom insjunkna i ansiktet och så smala.. Imorgon så ska vi åka igen upp till stugan där vi ska bo resten av veckan vi hinner nog inte åka skidor imrogon men alla andra dagar så gör vi antagligen det. Skirver kanske imorgon kväll så ha det bra // Anna

Betty vilar i snön
Betty i snön:D


Kommentarer
Postat av: Tessiiii :P

Nawww söt hund :) Vad kul att spela pingis :P Ses efter sportlovet!:)

2009-04-05 @ 19:04:12
URL: http://tessif.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0