April april din dumma sill!!

heej idag e det första april! jaa det e kul då kan man busa!:P Jag busade faktiskt nyss jag limmade fast toarullen så att man inte kunde använda den och satte tejp på kranen och sen gick mamma in i mitt lilla "helvete!":P haha (så mycket var det inte.. men jag e långt ifrån klar med alla bus!) och sen när hon kommer ut behöver hon byta byxor för att dem blev så blöta!! MOAHAHA. Annars så vad har jag mer gjort? haft ett NP (nationellt prov) i matte det var mycket gånger och delat men det gck ganska bra tror jag. Sen var det Talangjakt och jag och Amanda vann ÖVERLÄGSET!!. Vi spelade gitarr och sjöng Sol vind och vatten inte den roligaste låten men det gick iallafall att spela och sjunga:P Det var jättekul att vi vann men det var rätt väntat. annars har jag varit på gitarr med Amanda. Sen gick vi i Huddinge C ett tag för mamma skulle komma lite senare. Sen tog det ett tag att åka hem.. Och nu har jag precis ätit. juste var inne på Gallerix och köpte ett jättegulligt block med en giraff på:) nu e jag inne på msn och kollar lite olika bloggar. Becka har precis gjort en ny blogg som heter www.becxsan.blogg.se :)
Ha det bra// Anna



(",)Hehe hade lite lust:P( att göra en smilis)






OBS! jag och Amanda vann INTE vi var inte ens med:P Haha April April era dumma sillar!:P Haha skojja och jag e inte så självsäker att vi vann "överlägset" eller att det var "väntat" :P hehe skulle aldrig skriva så om det inte var på skoj känns taskigt mot dom andra som var med:P Så nu vet ni det jag och amanda vann inte :D Så ha en forsatt bra dag skriv gärna nåhot rilogt Aprilskämt du kan/har gjort:) // Anna

Kommentarer
Postat av: carro

snygg blogg:)

2009-04-02 @ 11:15:02
URL: http://metrobloggen.se/beautyandcrazy
Postat av: Sofia

h-a-h-a jättekul skämt... NOT!! hahahahahahahahahahahahahahahahaha

2009-04-03 @ 18:00:22



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0