Sista inlägget

Det här kommer nog bli det sista inlägget på ett tag.. Jag har iallafall bestämmt mig för att ta en paus jag vet inte hur länge men ett tag iallafall. Men idag har nationella proven börjat vi har haft ett i svenska och ett i engelska jag tror det gick rätt bra det hoppas jag iaf:P Annars har jag inte gjort något speciellt.. Imrogon så ska vi på utflykt med skolan det ska bli kul vi ska på någon vildmarksmässa eller något sånt:P Man kan skuta pilbåge och klättraoch massa mer saker. men nu har jag faktiskt inget mera att säga.. så ha det bra sålänge! //Anna

P.S Pausen kommer nog vara rätt länge men jaglovar att jag ska börja skriva efter ett tag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Snygga och trendiga smycken till mycket bra priser hittar du i min blogg! Gå in och kika vetja :)



fridafritzon.blogg.se

2009-03-13 @ 08:23:55
URL: http://fridafritzon.blogg.se/
Postat av: amanda

vad tråkigt att du inte ska skriva men förstår dig ibland har man bara ingen lust och orkar inte att skriva

2009-03-13 @ 18:44:50
URL: http://submarinee.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0