Min dag:P

idag har jag varit i skolan och som igår (I think) så gungade vi och sjöng på rasten:P Sen efter skolan så gick jag amanda och tessi hem till tessi:P det var skojigt vi skulle göra äggröra som dom tyckte blev jättegod men inte jag:P vi spelade också den försvunna diamanten jag vann:P sen behövde jag skynda till innebandyn:P Jag e typ skadad överallt i ryggen i axeln foten och knäna:S det gör ont men jag tränade iaf och det e ju bra:D här kommer en bild på vår äggröra:P
P.S  lite ont om kommentarer:P kommentera gärna:P

ushh!!! Brukar  gilla ägg röra i vanliga fall men det här ser ju inte sp gott ut vilket det inte var heller:D

ha det bra

Kommentarer
Postat av: Becka

aa, det såg inte skärskligt fracht ut,

men jag gillar egg röra :D

( jag vet inte hur frächt stavas)

2009-02-04 @ 17:48:03
URL: http://browncow.blogg.se/
Postat av: Vida

såg inte så gott ut fast jag gillar inte äggröra så det kanske förklarar vrf jag inte tycker det ser gott ut

2009-02-05 @ 18:46:06
URL: http://vidaa.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0