Skidor hej och hå xP

Heej idag har jag åkt skidor i Lindvallen. Det var skojigt!:P Jag åkte i trollskogen och snögubbeland haha och sen någon annan backe jag inte vet vad den heter. Men pappa var asdum för vi skulle gå över en backe till en annan och då var det som ett dicke fast tvärtom. och i det här "diket" Kommer det helt plötsligt gupp som bara små barn skidor kan klara av för längre skidor skulle lixom fastna (Jag lägger upp en bild) och där kommer jag lungt och ska gå över. och helt plötsligt kommer en liten backe eller så djupt som ett picke eller så sen kommer jag upp på toppen och då ser jag hur det kommer en smal "dikbacke" som jag aldrig skulle klara utan att dö eller ramla och slå ihjäl mig eller flyga på någon som åker i backen. och pappa hade redan åkt och står där och jag hade ingen chans att stanna och vända eller gå förbi så jag susar ner och ramlar och slår ihjäl mig nästan (fast långt ifrån:P) och när jag ramlat så säger pappa lite sent böj på knäna Anna! Jag blir asförbannad han kunde ju ha förvarnat mig lite Iallafall! Sen när vi åkt en stund så ska vi åka upp och äta på Resturangen Snögubben dom har en asstor snögubbe där som jag fotade och lägger upp på bloggen GRATTIS!:D Haha skojja. Sen åkte vi hem för dom vi var hemma hos igår skulle komma på after ski hos oss. Det var kul först så skulle vi bygga en stor grop i snön och typ bygga snö möbler.:P så stog vi där och grövde och sen kom vi ner en bra bit och då hittar jag massor med blåbärsris med blåbär på! coolt:P Efter ett tag gick vi in och spelade Mario Kart wii sen gick dom hem. Nu gör jag inte så mycket ska snart sova mamma tvingar mig:( så måste logga ut nu ha det bra // Anna P.S Vad tycks om den nya bakgrunden jag har fått av www.jossesdagbok.webblogg.se

Bilderna:
Dom gröna pinnarna e mina skidor:P och dom rosa e stavarna och sen kanske ni förstår hur det ska va?
Benjamin i solen :)
Den stora snögubben som fanns vid resturangen

Min mat:) Kyckling men pasta carbonara

ha det bra // anna

Kommentarer
Postat av: emms'

Tack så mycket :)

2009-04-08 @ 13:21:43
URL: http://miss-lundgren.net
Postat av: Becka

snygg ny design :)

2009-04-08 @ 16:53:10
URL: http://becxsan.blogg.se/
Postat av: Ve

Oj, snö nu? :P

2009-04-08 @ 19:46:50
URL: http://veerus.blogg.se/



vad heter du?:P
Kom ihåg mig?

E-postadress: (jag kan bara se den)

URL/Bloggadress:

Här ska du skriva:):

Trackback
RSS 2.0